alla♥dag.

So - Satt i soffan med Frida och Tilda. Marcus och Martin satt på två stolar bredvid... Ganska mysigt faktiskt. Hade en riktigt go lektion. Bra människor som får mig på bra humör också!
Matteprov - Gjorde G-delen ganska snabbt... Satt och tänkte en stund... Gjorde en uppgift på mer än G... Orkade inte mer, satte mig och spelade istället.
no - vi kollade på någon film om typ ljus... Det var ju nice!
Engelska - Försökte lära mig lite glosor.... Men det är så mycket lättare att träna hemma. Satt istället och kollade på Johans dator.. (han satt framför mig) ...



Grattis Fanny, jag älskar dig sjukt mycket hjärtat! ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack gumman! Älskar dig gal1 mycket! <33

2011-02-14 @ 15:43:22
URL: http://fannyisabella.devote.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0