africa.

Hej! Jag har inte orkat ta fram datorn förens nu..

so - jag satt med tilda och frida... Vi var nog lite borta alla tre... Fick några goa skratt iaf!
matte - vi räknade ut volymen på olika saker som vi hade gjort... Oscars var jätte gullig! haha!
no - vi skulle kolla på filmer, men det laggade... Elmer var klockren som vanligt på lektionen!
engelska - Maria och Tom snackade samtidigt och det slutade med att Maria sa "håll tyst tom" , fyfan vad våran klass knäckte sig... xD Sen rättade Elmer min minisaga. TACK ELMER!! :D:D:D

Sen drog Tilda med mig hem efter skolan. Vi har legat framför tvn i flera timmar... När jag somnade så väckte pappa och tilda mig hela tiden... FUCK YOU!

Nu ska jag rätta min tyska... Och sen ska jag lära mig denna utantill bara för att ff kan den... ._.
Toto – Africa

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0