Adam Wärm.

Herregud Adam! Det finns ingen som kan få mig att skratta så som du kan!
Helt sjukt är det! Bara du skrattar, så skrattar jag.

Kommer du ihåg sommaren mellan 7an och 8an när du, jag, Oscar och Coffe var en gång hemma hos Oscar? Kommer du ihåg att Oscar gjorde kladdkaka då och att du och jag blev jätte förvånade över att Oscar kunde göra det?

Kommer du ihåg när du, jag, tilda och coffe kollade på cheetah girls 3 hos tilda? haha! Fan vad vi skrattade då!

Kommer du ihåg kvällarna/dagarna hos dig och coffe? haha, vi har gjort en hel del!

Du är en av dom roligaste som finns, och du är en fett cool kille!
En riktigt go vän!


Vi när vi fulade oss i 9an...


Vi när vi fulade oss i 7an...

Tur att vi inte ser ut så nu.............

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0