9c <33333333333333

Helt ärligt... Är det bara jag i våran klass som stör mig på att alla tror att vi är en "pluggis-klass" ? Bara för vi har bra betyg så betyder det inte att vi sitter och pluggar 24/7.
Helt ärligt, så lägger jag inte ner så mycket tid som jag borde på att plugga. Oftast sitter jag faktiskt bara och pluggar dagen före tyvärr...

Sen pressar våra lärare oss skit mycket. Vi får ganska mycket skit om vi inte är klara med allt som vi ska vara klara med. Dom har liksom väldigt höga förväntningar på oss, och det är jobbigt ska ni veta.
Jag önskar att vi skulle kunna få en vecka utan några läxor... Bara ta det lugnt liksom, för nu hinner man liksom aldrig slappna av.

Det är skit roligt att höra att våran klass är den bästa på skolan och att alla lärare tycker om oss och sånt... Men det är jobbigt på ett sätt också.

Men sen vill jag bara säga att bara för att ni sitter där med era fucking IG så behöver ni inte klaga på oss som faktiskt klarar av skolan. :)

Sen tror vissa att våran klass håller på att delas... ööh?! Ni ser oss på rasterna då alla är med sina vänner, men när vi har lektion är vi som ett enda stort gäng! Vi är som en liten familj. Vi brukar säga att Carro och Per är våra föräldrar och Tom är våran lilla hundvalp.

Till våren drar våran underbara klass och kör paintball tillsammans. KÄNN PÅ DEN IDIOTER!

Ledsen, men vi är fortfarande bästa klassen på skolan och jag tror tyvärr inte att någon annan klass kommer att ta över den platsen innan vi har slutat 9an... SORRRRRRRYYY!!!

Kommentarer
Postat av: elin

9c <3

2011-02-03 @ 21:01:21
URL: http://elinkjellsson.blogg.se/
Postat av: JUUUULIA

så jävla sant



9c <3

2011-02-03 @ 23:07:03

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0