9c <333333

Testet om din klass:
Hur många är ni?: 31... haha biffigt!
Är
det en bra klass?: en helt underbar klass!
Vem  har du känt längst?: oscar.. :o
Vem
är den längsta tjejen?: zara tror jag :o
Den kortaste tjejen?: jag, marika, någon?
Längsta killen?: elmer, adam eller coffe... <.<
Kortaste killen?: typ......... martin eller johan? (A)
Klassens plugghäst?: det finns några st ;)
Klassens skolkare?: felix typ xD
Vem kommer försent till alla lektioner?:typ... felix! ;)
Vem kommer först till lektioner?: dom som är i klassrummet på rasten <.<
Bästa läraren ?: anki!
Vilken tjej har finast ögon?:   helt ärligt.. jag ÄLSKAR ffs ögon!
Vem är knäpp?: TOM!
Vem är galen?: alla :D
Vem är flummig?:  typ alla ;)
Vem är dummast? : oscar...
Vem är snyggast? : alla fan!
Vem är roligast?: alla! :)
Vem är snäll?: alla ;D
Vem brukar slåss?: jag och oscar.......
Vem är bäst?: alla!
Vem e bäst på matte? : typ... oscar, john, kalle, elmer, alice å dom? ;)
Vem e datanörd? : venne...
Vem av killarna e din bästakompis?: hmm... i klassen är det typ... oscar (a)

Vem av tjejerna e din bästakompis?: frida tilda paulina ;D
Vem är envis?: mååååååååågna!
Vem e tyst?: zara, heléne, nathalie, linnea :o
Vem pratar mycket?: alla andra xD
Vem gillar färgen Lila?: jag, johanna m.m ;D
Vem gillar färgen grön?: tilda!
Vem gillar färgen Bajsbrun?: jennie (a) hahaha!
Vem gillar färgen röd?:  många? XD
Var detta testet roligt? : ohja!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahaha va? bajsbrun? hahaha ;D

2011-02-03 @ 15:18:40

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0