Du gör mig lycklig.

Kan ni förstå hur underbart det är att ha en riktig bästavän? Att ha någon att dela allt med. Jag och min bästavän skrattar åt saker som inte ens är roligt. Vi kan skratta åt tystnaden, eller hur idiotiska vi är ibland. Vi kan t o m skratta åt hur dumma vi varit mot varandra. Men mest av allt skrattar vi åt hur roligt vi har tillsammans! Vi skrattar när någon av oss sjunger falskt, vi skrattar åt att någon av oss ramlar, vi skrattar åt när någon av oss failar och vi skrattar åt saker som hände för en vecka sen, en månad sen eller ett år sen. Det viktigaste är att vi har roligt tillsammans och alltid skrattar tills vi får ont i magen.

Jag lärde känna henne på riktigt i 5an, eftersom mina föräldrars bästavänners dotter var kompis med hennes bror. Jag och Johanna (som hon heter då) va ofta med varandra och en gång när hon och Marielle skulle åka och vara med Sebbe följde jag med eftersom det bara var han och Tilda som skulle vara hemma och jag och tilda hade ju haft kul och sånt i skolan. Vi hade så himla roligt! Vi lekte mörkgömme och såg på film. Redan då förstod jag att jag och Tilda skulle bli riktigt bra vänner.

När vi började 6an böjade Tilda vara med mig Frida och Frida. Vi hade mysigt ihop och vi hade tjejkvällar lite då och då. Vi 4 blev självklart bästavänner. Det var vi även i 7an. Vi fyra höll ihop riktigt bra. Men under vintern i 7an kommer jag ihåg att jag började vara lite extra med Tilda. Jag kommer ihåg att vi gjorde ringar av papper och "gifte oss" i korridoren. Sen kommer jag ihåg att när hon hade varit i thailand i mars och kom hem så blev jag tilda och frida f jätte bra vänner. Vi spelade in fula videos på oss, och jag hitta dom för ett tag sen och jag började verkligen gråta av skratt. jag saknar att kunna vara så barnslig!

Sommaren 2009 var jag och Tilda bättre vänner än någonsin. Vi cyklade till glommen nästan varje dag. Där hade vi roligt med en jävla massa andra. Vi var på stranden, sov över hos varandra och massa annat kul. En dag jag mins extra mycket var när jag Tilda, Tom och Olle barreflod, John och Kalle sov hos tilda. Vi hade så jävla mysigt och roligt och sov i Tildas trädgård. Olle vaknade av att Tilda slog henne i ansiktet, och då väkte han mig. Haha!

Efter den sommaren så delade vi upp oss igen! haha! Hon var med fb och jag med ff, men när vintern kom så blev det jag och Tilda igen. Vi lekte i snön och var hur barnsliga som helst. Men vi har som roligast när vi är barnsliga. Vi ramlade i snön, hade snöbollskrig och bara satt inne och drack varm choklad.

Till våren kan man la säga att vi delade upp oss igen.. Men i slutet av 8an blev vi super bra vänner igen! Nu har vi varit tsm sedan dess. Vi saknar varandra när det har gått en dag utan att vi har hört av varandra. När vi inte träffas så skriver vi på msn, facebook eller bara smsar med varandra. Vi är verkligen beroende av varandra. Hon är den första jag berättar en nyhet för, den första jag berättar mina problem för och den första jag berättar om min lycka för.

Jag har aldrig haft en sån bra vän som Tilda, och jag är så himla glad över att jag har lärt känna henne.


Vintern 2008/2009


sommaren 2009


vinter 2009/2010


sommaren 2010

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0