Tråkiga lektioner, men mysig dag!

So
musik
matte
idrott
engelska

måste säga att vi har världens sötaste musiklärare. måste bara säga som julia... DAAAAAAAAVIIIIIIIID! ♥ och han sjunger så jääävla bra! ;o

På engelskan så gjorde jag typ ingenting. ;o jag skrev ner mina argument på ett papper och sen va jag typ.. klar. :o nästa gång får vi spela in paulina! 8D haha! hon kommer äga mig, för ni fattar inte hur svårt det är att försöka komma på argument mot homosexuellas rättiheter. :o

nu ska jag typ kolla på tv med min bror eller något. SES!


förra engelska lektionen. ;) 9AS KLASSRUM ♥ hahhhahaha .

pspsps, längtar tills på fredag för då ska jag och mina fina tjejer baka och ta en jävla massa kort! :D♥

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0