snabb update.

hej!

haft en sån där s-dag idag. slöjd, so, svenska, språk. På slöjden började jag sticka en halsduk, mega mysigt ju! Haha, inte för att jag tror att den kommer bli bra, men men.
På so;n kollade vi på någon aktuellt sak från igår. Man blir ju bara lite trött på SD när dom säger att det är DOM som hjälper alla invandrare. herregud.
Sen hade vi svenska som sagt... Vi skrev insändare och jag är typ.. klar.
Sen hade vi språk. jag är snart klar med min artikel men måste kunna en jävla massa tills på tisdag så fram till tisdag blir det en massa plugg.

nu sitter jag här i gamla mjukisbyxor, svart tröja, uppsatt hår och inga örhängen. Nej jag känner mig inte som mig själv, men jag ska ju faktiskt bara ut och springa med tilda som kommer när dom helst.

Ni får ha det så bra sålänge!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0