mycket text.

Något jag verkligen gillar är när människor är ärliga. Det finns få ärliga människor men som är ärliga är oftast dom som kommer längst i livet. Människor som ljuger är oftast människor som är osäkra och har det jobbigt. Ska jag vara ärlig så tycker jag synd om människor som ljuger. Nu menar jag inte att man ljuger om någon frågar hur man mår och man svarar bra fast man mår kasst, för man vill ju inte alltid bersätta att man mår dåligt av privata själ.

Jag älskar kärlek. Det finaste jag vet är när människor visar att dom tycker om varandra. Jag älskar att få höra av mina vänner att killen/tjejen som dom gillar, gillar dom också. Inget gör mig så lycklig som kärlek, för det är så himla fint. Det är så otroligt sött att få veta av någon att den gillar en, även om den bara skickar ett sms och berättar det, för sms kan beröra otroligt mycket. Det sötaste är att få veta det när man minst anar det.

Jag tycker det är löjligt att dricka alkohol för att bli full. Jag tycker det är löjligt att dricka över huvudtaget. Man mår ju inte bra av det på något sätt. Jag tycker verkligen synd om människor som blivit beroende av det. Min farfar är alkoholist och just nu är han jätte sjuk och dör nog snart. Människor förstår nog inte hur mycket alkohol skadar, men det är sjuukt hur mycket det förstör. För mig förstörde alkoholen min kontakt med min farfar.

Jag verkligen älskar äkta vänner. Jag stör mig på folk som behandlar sina vänner som skit och snackar skit om dom bakom ryggarna på dom. Det är så himla onödigt och omoget. Till Tilda berättar jag precis allting. Jag har absolut inga hemligheter för henne, och hon hade lätt kunnat berätta dom för alla, men det gör hon inte för att hon är en riktig vän. Det finns få såna människor som henne, och jag är jävligt glad över att jag träffade henne. För helt ärligt, hon är den som betyder mest för mig i hela världen. Hon är den jag alltid vänder mig till, hon är den jag alltid ber om råd och hjäl och hon är den som alltid stället upp! Det finns inga ord som kan förklara hur mycket jag älskar henne.

Kommentarer
Postat av: gisela Johansson

så sjukt fint skrivet martina :)

2010-09-19 @ 22:38:14
URL: http://giselajohansson.devote.se
Postat av: eviz

så sjukt rätt skrivet baby , finns för dig oavsett vad<3

2010-09-19 @ 23:12:51
URL: http://evizulife.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0