Livet är ett spel, och jag håller fortfarande på med att lära mig reglerna.

Hej allihopa!

Har varit ute på promenad med Tilda och Charlie. Allt dom gjorde va att putta varandra i blött gräs. Haha! Tilda tog sönder Challes tröja, och det var något av det roligaste jag någonsin sett! Fick även film på när challe putta Tilda så att hon ramla. Det var iaf roligt tills Challe börja putta mig också och jag flög ut i gräset! HAHAHA! okej, lite kul var det.

Nu sitter mina föräldrar och mobbar mig...
martina: jag måste köpa en halsduk, jag fyyyser...
pappa: jag har en med frölunda du kan få låna! :D:D:D
martina: jag vill inte ha med frölunda. :((
pappa: du kan ju inte hitta snyggare!!!
martina: sluta!!
pappa: köp en på gekås? eller ta en du redan har!!
martina: jag har ingen! ;o
pappa: jo från när du var liten...
mamma: haahaha!
martina: kul pappa... kuuuul.
pappa: men köp en på gekås. Hur farligt kan det vara? Det värsta som kan hända är ju att det står gekås på den. ;)

elakt! ;o

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0