jahopp

Dålig utdate dom senaste dagarna, jag vet... mitt humör har inte varit det bästa och jag tycker inte att det är lika roligt att blogga längre. Förr älskade jag verkligen att blogga för att senare kunna läsa vad jag tyckte och tänkte då, men nu känns det som om jag bloggar för att ni ska ha något att läsa när ni inte har något bättre för er, och så ska det inte vara!

imorgon kommer 3 otroligt fina vänner hit och sover över här eftersom jag är ensam hemma. jag, tilda, viktor och rikard kommer ha jääävligt roligt ska ni veta!

idag är även första kvällen på ett tag som jag inte behöver plugga, och det känns så himla skönt! tyskan behöver jag inte göra idag, inte ens imorgon, men jag börjar på lördag/söndag. måste även läsa i en no bok, men hur jobbigt är det liksom? har redan läst det 2/3 gånger förut så det är ju ingenting nytt precis.

onsdag - torsdag åker jag och min underbara klass till attorp. det ska bli riktigt jävla kul faktiskt!


bild från attorp förra året. världens sötaste kattungar hittade vi då!!

Kommentarer
Postat av: Hej Hej

Viktor Isaksson?? :)

2010-09-10 @ 15:28:00

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0