jag är inte feg. 8D

vågar du inte svara så är du fegis!


*Ditt utseende:
Hårfärg? - brrrooooown . 
Längd? - 1.62 typ, AS LÅNG FÖRFAN! :D
Skostorlek? - 37... stora fötter! :D
Ålder? - 15 ;)



*Kärlek:
Har du kille just nu? - Nope ;)
Gillar du någon? - hohoho, det vill ni allt veta va? ;)
Vem? - DIN MAMMA ♥





Tillåter du din kille röra vid dig? - jadå x)
Har du haft sex? aa ;o
Hur många har du haft sex med? 103. sj? :) hihihihihihihi ;)

*Smak & stil:

Vad har du på dig? - kläääder
Hur ser dina trosor ut? - piiink
Har du någon BH? - ja XDDD
Hur ser den ut just nu? lila :o 
Hur beskriver du en fjortis? - hmm.. jobbig, störande m.m
Hur beskriver du en pluggis? - pluggar 24/7 xDDD men jag tkr inte det är något fel med att vara pluggis. ;o
Har du bytt stil någon gång? - ja xD
Vem är din förebild? - TILDA ;)


*Bad days:
Har du varit full? - nej :o :D
Har du haft sex på fyllan? - nej xD
Har du rökt? - testat . :)
Har du snusat? - never!
Har du gjort något olagligt? - neeejdåååååå... (a)
Har du slagit någon ner till marken? - hahahahaha jag och tilda slår ner varandra hela tiden xD


*Yes/No:
Är du allergisk mot något? - aa :o
Har du en bästis? - tildatildatilda ♥
Är du vegitarian? - nej ;o
Är du olydig? - aa, en riktig busunge... ;)
Har du vart med om ett stort gräl? - gräl är inget för mig. :)


*Antingen elr:
mjölk / saft? - spela roll x)
ibumetin / alvedon? - samma skit....
katt / hund? - kissekatt <3
cykla / gå? - båda :) 
öl / vin? - jag verkligen hatar vin och har varit tvungen att "dricka" det i kyrkan så öl...

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0