Ibland måste vi se för att tro.

Skolan va fett go idag.

Först hade vi so-prov. Det gick la helt okej. Hoppas jag iaf... När man var klar med provet skulle man gå och låna en bok. Jag, tilda och Paulina lånade samma bok. Ganska coolt. ;) haha! Började läsa den och den är helt okej än så länge.
Sen hade vi no. Vi skulle läsa varandras insändare och sen skicka kritik till en av dom. Sen skulle man svara på det och börja debattera. Jag debatterade typ med Martin och fan va jobbig han va när han sa att vargar skulle börja dricka redbull... haha!
Sen hade vi språk. Vi översatte och lite sån skoj. ;) haha! Nej men de va en go lektion. Felix satt och kasta mackans lånekort på mig typ... jobbigt som fan, men ganska kul. ;)
Sen hade vi bild. Då råka Felix kasta en sak i mitt huvud 3 gånger i rad. ;o haha! Annars satt jag och Alice och skratta åt hennes vackra bild... ;)

Just nu e mamma och köper mat till mig och henne för pappa och emil ska på fotbollsavslutning så vi lyxar till det lite. Ska även försöka få med pappa och köpa skor eftersom mina har börjat gå sönder + att jag ska köpa läsk till mig och mina tjejer tills imorgon!

"ibland måste vi vara ifrån varandra för att se att vi hör ihop"

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0