Hungry heart.

Nu vet ni vilken låt jag lyssnar på just nu!
Tilda ligger och sover fortfarande och jag trodde klockan var 8 när den va 9 för min mobil va 8. ._.
som vissa av er kanske vet så har jag min gamla mobil just nu för jag råkade ha den andra i jackfickan när jag cyklade i ösregn så den blev vattenskadad. Asså den funkar att starta och sånt men det går inte att trycka på något. uuh! kommer sakna den tills jag får tbx den.

igår var jag med tilda paulina och alice. vi bakade tårta, bullar och kärleksmumms. gottgott! det va jävligt roligt att se på hur alice failade om och om igen! hahaha! älskar den människan! :D sen va vi på ginstvägen med samir en stund. då kom typ 103043 ungar. Emil cs bror jagade mig med en mask, och hans andra bror slog tilda med pinnar. :( ELAKA! jävla Emanuel och Alexander! haha, men dom va ju så jävla sööta! sen drog vi därifrån och sen stack paulina och tilda ut och lekte med karl och samir och jag och alice kollade på idol och hjälpte pappa med facebook. han va heelt borta! han fick för sig att skicka ett meddelande till martin bäck och fråga om han satt vid datorn. O_O sen sa han till alice att hon va lik martin hela tiden för att hon upprepade saker! hahahaha! sen drog vi ut med dom andra och följde alice och paulina till olofsbo i ÖSREGN. .___.

Till min mobil: Jag saknar dig älskling, men vi ses snart igen. Det lovar jag dig. ♥

IDAG SKA JAG TILDA OCH MAMMA TILL HALMSTAD OCH IKVÄLL SKA VI GLO PÅ FILM. HEJDÅ!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0