godmorgon ♥

Sitter i min säng och är redan klar för jag orkade typ inte sminka mig idag! haha!
Imorgon ska vi till attorp för tredje året i rad, och jag vet fan inte vad jag ska ha med mig. Jag och Tilda ska iaf dela säng, jippie! (a) haha! Nej men då slipper jag frysa. ;o

idag är det något jävla val i skolan och jag och Tilda har bestämt att vi ska rösta på socialdemokraterna för alla blir så sura när man säger att man ska göra det. :D

Efter skolan ska jag fråga om hon vill följa med mig Albin, Johan och Tom till fynda. Hoppas hon säger ja, för jag blir rädd vid bara tanken på att dom ska skjutsa mig. ;s

Nu ska jag fortsätta lyssna på underbar musik. hörs senare!

PUSS.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0