gårdagen!

Godmorgon.

Ligger i min säng med ont i magen. Låter mysigt va?

gårdagen:
Först kom Paulina och Tilda till mig. Då bestämde sig Fille och Viktor för att dom också ville komma typ, så dom tog Viktors moppe och brummade hem till mig. Då klippte Paulina Tildas hår. Det blev riktigt bra asså! :) Paulina äger!
Sen stack Fille och Viktor och vi tjejer cyklade till stan och köpte pizza. gottigott! Sen drog vi till skolan där vi träffa Fille och Viktor igen haha! Då stack alla hem till Fille. Där glodde vi på film. Vi kollade på paranormal activity. Grymt bra e den! En av mina favorit skräckfilmer! Sen skulle Tilda skjutsa hem Paulina på fyrhjulingen så där satt jag ensam hos Fille men han och Viktor... Haha! Men det var kul! Vi satte på en grym komedi och efter ett tag kom Tilda tbx! Vid halv tolv stack jag och Tilda därifrån och jag satte mig och kolla på film med Emil EmilC och Krille. DEN SÖG, så jag gick upp och satte mig vid datorn, men kände hur ögonlocken bara stängdes så jag bestämde mig för att sova.
Kan säga att jag somnade riktigt fort även om Emilc stod utanför mitt rum och sa "martina... martina... martina..." haha söt pojke detdär!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0