gamla bilder och sånt.

Efter att ha legat i sängen i tre timmar och fösökt somna om, så kom jag på att jag i stället kunde gå upp och hoppa i badkaret, och sagt som gjort så gjorde jag det. As gött var det!
Sen gick jag ut i typ en kvart och träffade på Karl och Jasmin som va ute och roade sig. Snackade med dom en stund och begav mig sedan hemåt. När jag kom hem hade Emil och Krille vaknat så vi satte oss och kollade på tv tillsammans. Sen åkte krille hem och snart kommer Tilda, Paulina och Alice hit och vi ska baka en jävla massa! Jag ska försöka ta många fina kort för eran skull! ;)

Just nu sitter jag vid pappas pc och det är så jävla ovant att jag blir rädd. Använde ju alltid denna före jag fick min mac.. Aja, så går det när man har haft en macdator alldeles för länge. ;)


HAHAHAHa gammal emo bild.

HAHAHAHa. typ början av 7an.


HAHAHa sommarlovet mellan 6an och 7an.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0