fredag + lördag

Hej nu är jag hemma!

Pappa håller på att fixa lite med min dvd och jag ska snart ta ett bad, men först ska jag berätta vad jag har hittat på denna helgen!

I fredags sov Tilda, Rikard och Viktor här. Vi kollade på film och gick slingan i mörkret. Rikard och Tilda skrämde mig och Viktor som fan! Hahaha! Längesen jag blev så rädd av att gå slingan! Sen när vi skulle sova börja viktor snacka massa i sömnen så jag tilda och rikard knäckte oss, och sen skulle jag gå över viktor för att sätta i laddaren i min mobil, å då skrek han "aaaaa" hahahahhaa! fan va jag och tilda skratta, och det roliga va att viktor skratta med i sömnen. Sen skulle jag gå över honom igen för att gå tbx till sängen men då sätter han sig upp och jag fick panik och typ hoppa på tilda hahahaha! han satte sig upp typ 3 gånger, haha så jävla kul! sen vakna han, och han och rikard tyckte jag och tilda va jobbiga så dom gick och la sig i mina föräldrars rum, för dom va inte hemma. då låg jag och tilda där och skratta och det sluta med att hon ramla ner på golvet av skratt, mysigt! :D

I lördags sov jag hos tilda. hennes mamma och per-ola skulle på kräftskiva så vi fick vara ensamma där också. vi lagade mat, och kolla på en as bra film! lite senare drog vi till glommen och kollade på film med martin och eric. martin älskar oss, han la ut bilder på oss på bdb och facebook, sött! sen drog vi därifrån å så träffa vi på challe, så vi snacka med han en stund. sen drog vi till tilda och kolla på film. då somnade tilda med en katt i knät och jag låg och gosade med en annan katt! å då springer sebbe upp och säger "KÖR ALDRIG HEM NÄR DU PRECIS KOLLAT PÅ SKRÄCKFILM!" haha sött! men efter filmen typ halv 2 tänkte jag väcka tilda, men hon vaknade aldrig så jag gick ner och la mig själv så fick hon sova där. det roliga va att hon snacka med mig i sömnen! haha! jag bara "tilda ska gå ner och lägga dig?" så svara hon "nej jag ska sitta här..." haha så himla söt!

nu ska jag bada så vi hörs senare! ;)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0