†††

Nu ska jag skriva lite! Har inte haft tid på hela dan faktiskt. ;o

Igår kom först Rikard hit. Vi sprang upp till mitt rum och satte igång band hero! hahaha! sen kom fille och viktor och vi fortsatte spela. Sen kom Tilda också och alla 5 va i mitt rum och dog.. nej men tilda och rikard spelade och jag viktor och fille satt i min säng och "bråkade" hahaha! ägde! sen lite senare skulle vi gå ut och då tänkte viktor slå mig men det sluta med att jag och viktor gick och satte oss på en lekplats och dom andra drog till majsfältet och kastade majs på varandra. O_O ...jag och viktor hade faktiskt riktigt kul på den där lekplatsen. ;o
sen kom dom andra till lekplatsen och vi ringde ut challe efter ett tag typ.. jag och tilda sprang ifrån dom och gömde oss lite här och där... men sen blev jag trött på allt challe sa och gick och slog honom haha! å sen drog vi till 2in1 för rikard skulle köpa läsk och efter det stack vi till mig och spela igen. eller tilda rikard och challe spelade mest och jag och fille höll på att somna och viktor gjorde... något. sen stack alla hem (utan rikard) och vi satte på stallkompisar. haha! vi orkade kolla på 2 avsnitt och sen sa vi att vi skulle sova, men istället låg vi och snacka i 2 timmar och det kändes så jävla skööönt! sen bestämde vi att vi skulle sova iaf, och då somna vi efter ett tag.
när vi vakna satte vi igång band hero och spela lite hihi! (a) sen åt vi bullar och kakor! hhahaha fett go start på dagen! ;) där låg vi tills kl 13:37 för då stack han hem! HAHAHA! och sen drog jag och klippte mig. blev la sådär, men bryr mig inte så mkt. ^^ hihi! :) sen kom emma till mig och vi har spelat cp spel, lyssnat på musik vi lyssna på när vi va små och andra mysiga saker.


HAHAHAHAHA t o m min syster tilda!!!!! XDDD

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0