:)

Vid nio tiden sätter jag och Tilda oss på våra fina cyklar och cyklar till kyrkan. När vi kommer dit går vi in på kyrkogården och sätter oss på en bänk. När vi sitter på bänken kommer en bil som kör in på kyrkan skit fort och har på gabriellas sång AS högt, han öppnar dörrarna så man hör as bra, och så går han fram till en grav och står där. jag och Tilda bara kollar på honom och funderar på vem det är han sörjer, så när han åkte därifrån gick vi dit och såg att det var en man på 94 år tror jag det var. Något av det finaste jag sett faktiskt. Det låter kanske dumt att skriva det, men det va jätte fint att se. Jag menar, vem kommer till kyrkogården kl halv 10 och hälsar på en död med just gabriellas sång? nej det va riktigt fint faktiskt!
sen gick jag och tilda en runda på kykogården och snackade om när vi konfimerades. För en gång på konfan så sprang alla som va där ut på kyrkogården, hoppa ner på ett ställe och gick till en stor sten och stod där. Jätte mysigt faktiskt!
Sen bestämde vi oss för att det var dags att dra till skogstorp igen, så vi sätter oss på lekplatsen vid skogstorpspizzeria och snacka om hur mycket vi skulle sakna allt.
juste! på vägen till skogstorp så sa tilda världens finaste sak!
tilda: martina... jag säger inte detta ofta, men jag älskar dig.
ni förstår inte hur glad jag blev, asså jag log hela vägen hem! hon gör mig så himla lycklig!

sen träffa vi på karl samir jimmie och peter. vi skulle kolla på när dom gick in i ett majsfält, men dom tråkade ut oss så vi stack och nu ska vi planera lite saker som vi ska baka imorgon.

PUSS.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0