Du är så himla fin.

Nu är det såhär att jag ska skriva ett inlägg om en person som betyder mycket för mig. En person som alltid ställer upp, är ärlig och en av dom snällaste som finns. Hon är en av dom som lyser upp mig dag och får mig längta till skolan. Det är hon jag saknar på helgerna när jag inte kan träffa henne. Hon är den som får mig att le, och det är hon som förklarar vad som är rätt och fel när jag inte har en aning om det rätta svaret. Hon är en av dom som håller mig på rätt väg. hon är en av dom som håller i mig när jag håller på att falla. Hon är en av dom som förstår utan att jag behöver ge en massa förklaringar. Hon är en av dom som jag litar på till 100%, och tro mig... Det finns inte många jag litar på.
Hon gör min dag ljus även om den suger. Hon är en av dom finaste vännerna jag har.
Jag tycker verkligen synd om er som har förlorat henne eller inte lärt känna henne, för hon är så otroligt underbar ska ni veta. Hon är en sån människa som skulle kunna få vem som helst att le när man vill gråta. Hon är en människa som alltid vill hjälpa andra. Hon är en av dom som jag faktiskt älskar. Jag vet att älskar är ett otroligt starkt starkt ord som man inte säger till vem som helst, men jag kan inget starkare ord. Sanningen är att jag skulle vilja ge henne det starkaste och vackraste ordet som finns.
Om jag hade kunnat så skulle jag ge dig all lycka i hela världen, vet du det gumman? Jag skulle offra allt för att få se dig lycklig och inte känna några bekymmer.
Jag vet att du har haft det jobbigt, och jag är verkligen ledsen över det. Ledsen över att du har fått vara med om allt som du har fått vara med om. Jag önskar att jag hade kunnat göra något, men allt jag kan göra är att vara din vän. Och tro mig, att vara din vän är det bästa som någonsin har hänt mig.

Jag älskar dig Paulina.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0