(y'

Hej! Jag vet att jag har sugit på att blogga dom senaste dagarna, och att jag bara skriver om hur hemskt allting är men det är svårt att se det som är bra när allt känns så dåligt.

Idag har jag iaf varit i skolan till att börja med. Då hade vi matte, so, no och engelska. På so;n försökte jag, Tilda, John, Oscar och Coffe komma på hur man skulle få en evighetsmaskin att fungera eftersom Per (våran lärare) sa att det var omöjligt. Vi skulle egentligen skriva på vårat skriftliga arbete, men istället satt vi och funderade på det. Uran är typ en "evighetsmaskin" kom John på, eftersom man kan använda det om och om igen när det slutat vara radioaktivt, alltså går det runt och runt och runt. Oscar kom på att energin är en "evighetsmaskin" eftersom man varken kan skapa ny eller få den energin som finns att försvinna. Ganska smart av min kusin där!

Efter skolan åkte jag och mamma till stan och bara gick runt och runt och runt. Fick även 2 tröjor utav henne. Jag lät henne välja 2 eftersom jag ville hem. haha! Fick även ett halsband och nya örhängen. GÖTT ASSÅ!

Slänger in en vacker bild så får ni ha det så bra, så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du inte en lapp också ;)?

2010-10-25 @ 20:39:36
Postat av: Anonym

fick du inte en lapp också ;)?

2010-10-25 @ 20:39:57
Postat av: Therese Gustafsson

Söt blogg, kolla gärna in min! XOXO

2010-10-25 @ 20:54:52
URL: http://gustafsson.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0