världens bästa fredag!

Hade nog världens mysigaste dag i skolan idag!!
Idrott - Vi va så lite folk att vi fick leka. As kul faktiskt! hihi!
rast - jag och tilda sega när vi skulle byta om så vi fick ingen rast.. *cutcut*
debatt - jag och tilda dampade på per så vi fick vara med varandra för en gångs skull. vi skulle debattera lögner och självklart blir vi för. (y) vi fick debattera mot carl och dom och jag kan säga att det blev en del skratt. ;) sen fick båda debatt lagen ta någon till hjälp. dom valde marika och vi elmer å de sluta med att elmer gick emot oss HAHAHA! fan va jag skratta. xD
rast - jag och tilda drog till tilda och hämta lite saker sen satte vi oss och fula oss med emilia och fanny när dom lekte med fannys mobil. ;)
bild - jag ff å albin va as trötta på den lektionen så vi målade oseriöst och kollade på nightvision. HAHA! älska! jag å ff äger på att härma honom. ;)
rast - jag å tilda satt döda på en bänk... hihi!
FD - jag "jobbade" med engelska skit sak... vi va bara 9or på den lekionen så det sluta med att vi sjöng fula låtar för Odd (våran lärare) och sen fick vi sjunga fredagsmys för Per och då fick vi sluta 5 minuter tidigare. :)

Ikväll blir det mys med världens bästa tjejer!! Det kan fan inte bli bättre. :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0