uuunderbara dag.

hej! idag i skolan fick vi veta att vi skulle gå runt och vara grundämnen i skolan imorgon. kul tänker ni, men det betyder att vi måste vara experter på ämnerna tills imorgon. vad vet jag om kalium? inte mkt faktiskt... HÄR har ni en länk om allt jag vet om det. jag är ju nästan grym.

jag och Tilda ska även visa massa rektorer runt imorgon. Känns ganska gött att missa det där långa passet, men jag vill inte gå in i någon jobbig klass... haha!

idag har varit en jävligt rolig dag i skolan! jag är skit nöjd eftersom no-läxförhöret gick så jävla bra! :D även om jag failade på tyskan haha! men det brydde sig inte sötaste lotta om!

nu e min kissekatt lite sur på mig för att jag inte vill gosa med honom så nu ska jag bära upp honom till mitt knä och krama och pussa en massa på honom. HEJDÅ!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0