tråååkigt

Personligt
Namn: Martina
Kön: Tjej
Ålder: 15
Längd: 160 något
Vikt: inte en aning
Hårfärg: svart
Ögonfärg: grön gul
Civilstånd: Singel med stort S.
Skostorlek: 37 och iblaaand 38
Familj: mamma pappa 4 syskon
Vänner: jag har många vänner ;o
MSN: martinahelldal@hot...
Lunar: tog bort den för några år sedan...
Humör: trött men typ glad. :)



Vänner
Välj en vän som...
Du litar på: Tilda, Paulina, Alice, Viktor
Får dig glad: Paulina
Du skrattar ofta med: Tilda
Är saknad: många :)
Du vill träffa: många
Du känt länge: Frida och Frida
Känner dig bra: Tilda
Du gjort mycket med: tilda!



Kärlek
Civilstånd: singel
Sötnosen för tillfället: eh..
Har du gråtit för att du varit arg?: ja ;p
Har du varit kär i någon du inte haft chans till?: japp
När grät du senast?: inte längesen
Har du varit riktigt kär?: mm
Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte? händer
Menar du det du säger?: yes
Ditt eller datt?: venne
Pengar eller kärlek?: Kärlek!
Singel eller förhållande?: förhållande...
Mobil eller dator?: Båda
Gröna lund eller Liseberg?: Liseberg
Mc Donalds eller Burger King?: McDonalds
Fotboll eller innebandy?: inget ;p
Flyga eller åka båt?: bryr mig inte




Ärlighet
Lovar du att vara ärlig?: visst
Har du varit kär i din bästakompis?: eh O__O aa fett kär i tilda
Har du ljugit?: japp.
Har du fuskat på ett prov?: bara när jag va liten
Har du berättat vidare en hemlighet?: när jag va mindre
Druckit eller rökt utan att dina föräldrar vet?: mina föräldrar bryr sig inte om ifall jag dricker, men dom vet att jag inte gör det, och dom vet nog inte om att jag har testat röka.
Har du en hemlighet som bara du vet?: yes
Har du åkt flygplan?: Nej
Tåg?: ja
Båt?: Ja
Buss?: ja
Har du bott utomlands?: nä
Vart isåfall?: -
Kan du något annat språk?: jag är tyska pr0
Vart vill du åka?: hawaii hade inte varit fel
Rik eller fattig?: mellan



Har du...
Eget rum?: aa
egen TV?: ja
DVD?: ja
dator?: ja
Mobil?: Ja
Telefon?: ja
kontokort:? nej, men ska skaffa det när jag lärt mig ta hand om pengar ;)
över 2000kr?: på banken
pool?: nä
studsmatta?: nej
cross/moppe: nej
pingis/biljardbord?: nej
Jacuzzi?: Nej
Märkeskläder?: ja
Smink/smycken för över 5000kr?: aa



Dagens
Kläder?: svarta byxor, svart linne, grön skjorta
smink?: mascara typ
humör?: fortfarande trött och glad
gjort?: eh... inte mkt. min syrra va här innan
göra?: vet inte
måltid/er?: pizza!
sötnos?: syrrans barn ;)


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0