TILDA <3

Ibland förstår man inte vilken tur man har... Jag har världens finaste vän som verkligen finns där, ställer upp och känner precis samma sak som jag. Det finns nog ingen annan som förstår mina känslor som henne.
Jag behöver inte säga något för att hon ska kunna förstå mig. Hon kollar på mig och jag ser att hon förstår.
Hon är en av få människor jag kan säga precis allt till. Hon frågar inga jobbiga frågor och hon förstår när vi borde avsluta ett samtal.
Vi bråkar aldrig. Tro det eller ej, men vi bråkar verkligen aldrig. Självklart blir vi lite irriterade på varandra, men det är sånt man får räkna med när man umgås 24/7.
Hon är den personen jag ser upp till och faktiskt avgudar. Hon är så himla stark! Seriöst, jag har aldrig sett en människa ignorera smärtan så bra som hon gör. Det är som om att hon inte har plats för smärtan...
Jag är så himla stolt över dig gumman. Vet du det? Så in i helvetes jävla stolt ska du veta!!

Jag älskar dig.




Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0