snabbt inlägg

Hej!
förlåt för att jag inte har bloggat. Jag och Tilda har haft fullt upp hela dagen.
Vi vaknade vid halv 9, och sedan åkte vi och lärde oss att göra massa saker med blommor. Tro mig, det va skit kul! Haha, det låter inte alls kul när man läser det, men det var verkligen jätte roligt! :)
Sen har vi lekt med Alwin (tildas lillebror) och sett klart på en film. Vi har även ätit en jävla massa mat. Ja, vi är tjocka. Vi satt även och spelade monpol i några timmar. xD När det gick bra för mig, gick det dåligt för henne och tvärtom, och så höll det på i några timmar. Tillslut sa jag "jag orkar inte spela mer!" och då vann Tilda. :)

Nu har jag precis duschat och tilda är och duschar just nu. FETT GÖTT SKA NI VETA! Snart kommer vi säkert sätta på en film. (jag hoppas på disney-film...) och sen ska vi förmodligen lägga oss för imorgon ska vi gosa med en massa djur.

Detta lovet har börjat jäääävligt bra!

fredag - tilda sov hos mig.
lördag - jag sov hos tilda.
idag - jag sover hos tilda.
ni vet hur vi är på loven! Vi är nästan alltid med varandra! haha.

Nu ska jag skriva lite på min andra blogg så ni får ha det så gött!
PUSS

Kommentarer
Postat av: caisa

Vad heter tildas blogg?

2010-11-01 @ 14:11:32

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0