SERIÖSA SVAR FÖR FAN

Samme bad mig svara seriöst på detta utan att slumpa i mobilen.

.. som du älskar av hela ditt hjärta - Tilda
.. som är den smartaste du känner - typ.. alice , elmer, john? xD
.. som får dig att le när allt känns tungt - Viktor :))
.. som är den omtänksamaste du vet - paulina!
.. som är en bitch - min syrra ;)
.. som är din älskling -  min katt?
.. som är en föredetta bästa vän - hmm... jojo å jag va bästa vänner när vi va små ;)
.. som är snygg - Fanny
.. som är roligast - marcus grimberg xD
.. som är den galnaste du vet  - hmm... karl
.. som är den konstigaste du känner -  samir ;)
.. som är underbar - Emilia!!
.. som är dum -  eh... min bror?
.. som du kan prata med om allt - viktor
.. som du saknar - eh... mina tjejer!
.. som betyder mest - familj å vänner
.. som du har spenderat mest tid med - tilda
.. som du var dum imot när du var mindre - jag tyckte att tom å johan va världens töntigaste människor , så typ dom 2? ;)
.. som du har sportat med - ff ;)
.. som du skulle vilja krama just nu - hela världen!
.. som du inte har träffat på länge - robin
.. som du vet saknar dig -  emil... det kan inte vara lätt att vara i rummet bredvid mig. han längtar typ ihjäl sig efter sin sin storasyster!!!!
.. som du träffade idag - martin ;)
.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan - mamma pappa emil

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0