min dag!

Hej! har inte hunnit blogga idag för jag har faktiskt inte suttit speciellt mycket vid datorn. Först va jag i skolan. Det var la trevligt. Sen drog jag och Tilda hem till henne och åt mackor. gott! Sen stack vi ut en runda med hennes hund sen drog vi hem till mig. Vi kollade på något jävla program om krabbor och fiskar? hmm... inte bra! xD Sen drog vi till föräldramötet för tilda skulle få något av sin mamma, så gick vi till tildas pappa och lämna det. Sen hade vi tänkt dra ut och gå som vi hade lovat våra föräldrar, men istället gick vi till affären och sedan satte vi oss på skolgården som vanligt. När pappa och Tildas mamma kom ut från matsalen gick vi fram till dom och sa "varför tvinga ni oss att gå ut och gå?! vi orkar inte gå meeeer!" och la oss på marken. Dom sa att dom inte kände oss eller visste vilka vi var.. hmmm..... sen snacka vi med dom en stund sen gick vi och va med challe. Vi pratade om trolldeg och sånt ett tag... Sen drog vi till tilda och hämta bröd (?) sen hem till mig och lämna det! hahaha, då träffa vi på albin och johan så drog vi till skolan igen och satt där en stund och sen drog alla hem.

Nu ska jag duscha.
PUSS

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0