Life is easy if you wear a smile

just be your self don’t ever change your style.


Kan ju börja säga detta... Ibland när jag ska skriva "låt" råkar jag istället skriva "kåt" och ibland när jag ska skriva "kul" råkar jag istället skriva "kuk" och detta är väldigt irriterande! hahaha.

Sitter i soffan med en snarkande katt på högersidan och en jätte mysig filt över hela mig. sitter och tänker på i 7an när jag och tom brukade sitta och sjunga "älskade ängel" på tyskalektionerna och hur sur läraren blev för att vi inte kunde hålla käften. haha! underbart!

haft en go dag idag med 2 prov.

Först hade vi teknik. Jag tror jag vet hur jag ska bygga nu, men det kan hända att jag failar. hehe...
Sen hade vi no. Vi kollade på filmer och bilder från våran debatt i 7an och fan va söt man va. Det bästa va typ när john sa "men vindkraftverk förstör ju ängarna" men hur ljus röst som helst. Då kunde jag inte hålla mig längre, jag kunde tyvärr inte hålla mig.
Sen hade vi tyskaprov. Det gick nog helt okej eller något.. hoppas hoppas hoppas!
sen matteprov. jag gjorde bara g-delen och var klar efter 20 minuter. sen gick jag till bildsalen och fortsatte med mitt arbete. va helt själv först, men sen kom felix. efter någon minut kom mikaela också och vi hade normala samtalsämnen. Sen kom julia och carl lite efter det. sen kom även mackan och det var nog vi som faktiskt hann ha bild en liten stund iaf.

Every now and then i’m insecure
let me show you life can be so pure,
seize the day,
wear a big happy smile on your face.

Look into my eyes and tell me straight,

for you I’ll make the whole world wait,
let me know, if it’s so, let it show.


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0