lala...

Okej nu är jag trött på detta...

Ni tror ni vet hur allt ligger till, men jag tror inte att det är någon som vet exakt allt. Några tror att jag är på G med Viktor Isaksson, men jag kan säga att det är jag inte! Han är en jätte fin vän och det är allt.
Någon tror att det var Alice som bestämde att vi skulle ha tjejkväll och va hos henne, men det är FEL. Hon kom inte på att vi skulle ha tjejkväll det bara råkade bli så att vi var hos henne för hon hade mest plats typ.
Vissa av er tror att jag är på G med Marcus igen, men han gjorde slut med mig om ni kommer ihåg det? Han är den underbaraste killen jag någonsin träffat, men svaret är nej på det också.

Ni snackar för mycket, vet ni det? Ni borde tänka efter lite innan ni tar för givet att det är så.


jag hade den bästa sommaren i mitt liv, och jag skulle göra allt för att få uppleva den en gång till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man inte undra eller :/

2010-10-05 @ 15:18:32
Postat av: Anonym

håller med kille över, tror inte vissa att du är på G med John också ?

Eller tror och tror, dom vet.

2010-10-05 @ 16:54:58
Postat av: HEJ HEJ :D

Killen?? det kanske är en tjej :P

2010-10-05 @ 19:44:45
Postat av: Anonym

tjejen då ?

2010-10-05 @ 21:08:52

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0