Jag missade sista tåget till paradiset.

Ikväll är en sån där kväll då jag bara vill skrika åt vissa personer att låta mig vara. Jag sätter mig själv i skiten om och om igen, men jag orkar inte ens bry mig om att ta mig upp därifrån. Det låter la inte speciellt bra?
Jag ångrar att jag någonsin sårat någon, men jag kan inte göra alla glada. Jag är jätte glad över att ni väljer mig när ni vill ha hjälp, men jag klarar inte av att hjälpa alla. Vissa problem är för stora. Ni kan inte lägga allt på mig och sedan tro att jag ska fixa allt, det funkar inte.
Att hela tiden välja mina vänners problem före mina egna gör så att jag samlar på mig en stor hög med problem som jag måste reda ut när jag inte håller på med era. Folk har alltid klagat på att jag sätter mina vänner före mig själv, och självklart gör jag det! Jag bryr mig mer om mina vänner än jag bryr mig om mig själv.

Nu ska jag snart lägga mig. Ska bara prata med 3 pojkar som lyser upp min kväll en liten stund till.
Johan, Albin och John, ni är bra.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0