Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.

Okeeej sötnosar! Nu ska jag skriva något. Jag har ingen aning om vad men det ska inte vara ett sånt där långt jobbigt inlägg om hur mycket mitt liv suger för mitt liv suger inte. Det är bara något jag tror när jag är på dåligt humör, och ibland annars också.

Emilia, du är världens finaste. Tack för att du skriver så fina saker till mig på facebook varje dag. Tro det eller ej, men varje gång du skriver något till mig känner jag mig verkligen lycklig. Är så jävla glad över att vi började umgås med dig och Fanny nu i 9an för ni är 2 av jordens underbaraste människor. Jag älskar er.

Snart lov, underbart! Längtar som bara den efter att få sova varje dag istället för att bara så sova på riktigt på helgerna!

TildaPaulinaAliceFannyEmilia♥




Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0