jag e typ grym

Här kommer min dag för er som bryr sig!

Först hade vi so. Jag Paulina och Tilda sprang fram och tbx för att hämta och lämna böcker hos Odd som drev med oss hela tiden. Den läraren gillar tyvärr inte mig... men men det gick!
Sen hade vi no. Jag Paulina och Ff gjorde en rullande flaska som inte rullade. LYCKAT! hahaha! :D
Sen hade vi matte. Så himla segt pass. Jag orkade inte med någonting. :o Hjärnan va helt död tyvärr...
Sen hade vi "idrott" teori. världens ballaste sebbe praoar hos åsa igen! haha, den killen e fett go. :))
sen hade vi engelska prov och det SÖG.

sen följde tilda med mig hem, vi gjorde chokladpudding och drog till fynda. fyndigt va? ;)
sen stack hon och jag satt där i mitt kök helt ensam med albin för emil och pappa va på innebandyn.. då kom vi på att vi skulle kolla gamla klassfoton, fan va vi skratta åt tom! så himla gullig.
sen smsa fille mig, å fråga om jag ville dra ut med han å robin och efter många om och men så blev det så att jag drog ut med dom.

nu ska jag duscha!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0