jag blir aldrig densamma som förut

Hej sötisar!

Har varit hos Vivi hela förmiddagen typ och vi har inte gjort så mycket. Mest slappat. :)
När jag kom hem därifrån kollade jag, mamma och Sara på film från när vi va små och när jag började dansa så dog dom två av skratt. Jag förstår faktiskt inte varför...

Som jag kanske har skrivit så har min syrra börjat rida igen så allt hon börjar snacka om är att hon nästan flög av igår för att hon nästan galopperade in i en kossa som hade rymt. Då fick jag mig ett gott skratt!
Hon sitter även och snackar om hur bra hon blev på att rida efter att hon hade sin häst Pelle som bara kastade av henne. Hon skryter om att hon aldrig är rädd för att rida någon häst längre.
Mamma sitter och klagar på mig och Sara för hon tycker att vi offrar våra liv när vi rider, men det roliga är att hon har ridit själv... xD

För mycket förvirrande text. Ska äta lite mer pepparkakor nu.

PUSSSSSS

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0