JAG ÄR BÄÄÄÄÄST

Namn: martina
Hårfärg: typ svart
Längd: 160 något

Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: väduuuur ;o
Skostorlek: 37-38 :o
Är dina föräldrar skilda: nejj ^^

FAVORIT

Sport: ridning ;)
Helgdag: julafton!!!!!!!!
Årstid: sommar :))

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: aa ;o
Blivit dissad: yes!
Skolkat: eh... nej...
Sovit utomhus: yeees!

Sett en död människa: nope
Använt droger: nej ^^

Retats: neeeeeeeeever!

THIS OR THAT

Cider/öl: Cider
Pepsi/cola: Cola!!!!

Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar typ
Kött/veg: kött
Tv/film: båda!!
Gitarr/trummor: båda!!!
Adidas/nike: adidas

SENASTE DU
Skrattade: inte lägesen :o skrattar lite då och då faktiskt. :D
Grät: Ehm... jag vet inte!
Filmen du såg: nu måste jag tänka efter... jag vet inte.................................

Drog ett skämt: jag vet inte
Sjöng en sång: innan!!!

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN

Druckit alkohol: nej :o
Tagit droger: nej
Kysst någon: kanske
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: aa ^^
Sovit bredvid någon av samma kön: aa!!
Badat utomhus: nej

Bakat: japp :o

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0