hihi!

sry, blogg.se har inte funkat!

idag var vi och köpte ridjacka till min syster som fyller år på lördag och har fått för sig att börja rida igen. Vi åkte till en hästshop typ nära varberg och hon som ägde stället hade massa islandshästar å när jag såg dom högg det fan till i hjärtat! haha! fan va jag saknar att rida. ville verkligen bara hoppa upp på närmaste häst å känna den där lyckan man bara kan känna när man sitter på en hästrygg. vissa av er vet vad jag snackar om, och vissa inte.

nu ska jag springa ner och hämta min tyska bok och trycka in några verb i huvudet! vill inte faila nu när det börjat gå bra! :)


jag och ff för 2 år sedan! vackraste tilda tog bilderna. :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0