hello

Jag vet att det är okej att göra misstag. För när jag gör misstag och faller ner till marken, så tar jag mig upp på ett eller annat sätt. Även om jag skulle misslyckas på vägen upp från marken och hade börjat falla ner när jag bara var halvvägs upp, hade jag inte slutat försöka. Nej, jag hade tagit nya tag och dragit mig upp även om jag skulle behöva göra det 1000 gånger. Jag är inte rädd för att falla ner, jag har varit där nere många gånger, men tro mig, det är inte trevligt att vara där.

Jag är bara en människa, jag kan inte finnas där och hjälpa till alltid. Jag försöker finnas där för så många som möjligt, men det är svårt. Just nu tänker jag hjälpa en jävligt fin tjej. Jag klarar inte av att se hennes såras gång på gång av en kille som spelar ett dumt spel. Jag har själv varit huvud personen i det spelet, och även om jag vann efter några år så tänker jag inte låta det hända samma sak med henne.

Mina problem försvinner sakta men säkert. Jag tar ett steg i taget upp från marken och reser mig upp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin text :)

2010-10-25 @ 21:12:46

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0