hejhå

Först hade vi matte. John Paulina och Coffe satt runt mig och snackade som 3 super smarta människor. Jag satt nog mest och såg ut som ett frågetecken... Jag kände mig iaf som ett. :)
Sen hade vi so. Jag Tilda Paulina Carl och John gick och satte oss i ett grupprum och gjorde typ ingenting... tyvärr.. Måste komma igång med det jävla arbetet asså!
Sen hade vi no. Vi snackade om energiformer. Jag fattade faktiskt det mesta, vilket jag inte brukar göra. 8DDD
Sen hade vi engelska. Vi gjorde ett gammalt nationeltprov. Jag trodde jag skulle dö, så jääävla tråkigt! Jag va as trött och satt bara och stirrade på pappret. haha!

Nu är jag hemma och funderar på att göra något som jag och Emil kan trycka i oss för just nu har vi jävligt tråkigt. Vi sitter och kollar på våran skit tjocka tv! Den andra är på lagning, IGEN. Jobbbiiigggttt .

Nu ska jag springa upp och byta kläder . :)

PUSSSSSSS

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0