GRATTIS SYRRAN!

Idag fyller syrran år så om 2 timmar drar jag till henne och äter hamburgare. Antar att hon har köpt glass till efterrätt och om hon inte har köpt vanilj så dödar jag henne. :)
ÄLSKAR DIG SARA.



ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. :o Fett längesen jag satt hemma och tråkade en hel helg senast. O_O fast igår tvinga ju fille och viktor ut mig en stund när jag skrev 100 gånger att jag inte orkar och sen skriver dom ett sms där det står "vi är utanför ditt hus" omg nooooobs! ;) sen tvinga jag in dom för de va kallt ute å då spela jag och viktor band hero och fille typ sov. hahaha, bara så alla vet... jag å viktor ägeeeeer!

när jag skulle sova skricka viktor marcus och rikard äckliga sms, så jag drömde cpiga saker om dom! HAHAH rätt åt dom! :D

PUSS!!











Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0