gårdagen!

Nu är jag hemma.

Igår vaknade vi la runt 10 och gick ner och kolla på pokémon 2. haha! världens bästa film eller vadå? ;) haha! jag rikard och tilda har iaf inget liv. sen stack jag och tilda till henne och rikard till sig. Det började med att vi åt mackor med Per-ola och Sebbe. haha! Eller det började typ med att jag och sebbe började putta på varandra, men det gör vi alltid för vi kan verkligen inte låta varandra vara. vi fortsatte iaf med att reta sebbe medans vi åt. sen kom jag och tilda på en plan. vi skulle göra as många pappersflygplan och kasta på per-ola. och det gjorde vi! hahah jag och tilda mot per-ola. as kul!! men sen stack jag och tilda och kollade på film. Först kollade vi på twilight för det var så längesen. Lika bra som alla andra gånger. Vi har ju sett den runt 30 gånger! haha! Sen kollade vi på be cool. Jävligt rolig film asså! sen stack vi ner och åt tror jag? ;o men tildas moster, hennes man, deras tre barn, roger och tildas familj. riktigt nice asså! Sen stack vi upp och spelade wii med ungarna. jävligt roligt för alla små ville möta mig för jag va så dålig. :(( hahaha! dom kaxar! sen stack dom hem och det var bara roger kvar. då satte sig jag, tilda, roger, per-ola och tildas mamma och snackade. vi snackade om att roger "älskar" takida. hahaha! han fick damp! sen sa Per-ola "tilda, du kan vara handdukstorkare när vi ska bada tunna här. du kommer nog aldrig mer få se så många nakna män" å då säger ju självklart jag och tildas mamma "ska hon torka handdukar?!" å då säger Per-ola och roger "det är som om det finns två tilda här. Ni ska alltid kommentera allting" HAHAHA. super kul! sen så gick jag och tilda och kolla på den bästa disney filmen ever! Lilo & Stitch. Om ni bara visste hur mycket vi skrattade. "mina vänner måste bestraffas..." HAHAHa. jag döööööööör!

nu e jag hemma och ser på skräckfilm med emil och krille. massa döda gubbar. sött...........

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0