fredagsmys utan mys.

idrott - jag john och adam va inte med. Vi sprang runt och cpade på varandra. dom tog min sko och min mössa och jag bet adam. haha! jag älskar fan dom 2 ibland. kan ju säga att jag skrattade jävligt mycket. bara så ni vet... paulina är grym på volleyboll!
debatt - jag va med sainab albin elias elias och krille. krille e så himla hemsk! vi sög iaf för sainab var den enda som orkade snacka. vi debatterade fildelning och det enda jag sa va typ "man kan ju inte bygga bilar och sen säga att folk ska gå, alltså kan man inte skapa sidor där man kan ladda ner och sen säga till alla att låta bli..." jag är smart, jag vet.
bild - jag målade oskar och rikard. hahaha! jag bara började måla en fisk och sen såg jag och amanda likheten mellan fisken och rikard och jag kände mig tvungen att måla av oskar också!! amanda bestämde sig för att måla av jesper och paulina för att måla av viktor. haha!
FD - fördjuuupning... jag jobbade en jävla massa matte, men nu är läxan gjord! hahaha! gött!!

ikväll ska emil krille och mackan nörda här så jag kommer nog sitta framför tv;n en stor del av dan. typiskt tilda att bli sjuk när jag inte har någonting att göra!!

ps, mamma mobbar mig för att jag inte har något att göra ikväll för igår sa jag till henne att jag INTE tänkte sitta hemma och tråka... uuh. .__.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0