fredagsmys MED mys.

Idag har jag nog haft världens goaste skoldag.

Först hade vi idrott. Vi körde för det mesta spökboll. När det bara var jag och Tilda kvar mot massa andra var det typ roligast. Vi höll typ på att dö när vi stod där på varsin sida av idrottsalen.  sött som fan!
Sen gick jag och Tilda runt med alla rektorer. Först träffa vi på Olle och Jucka som också skulle ha en grupp. Skönt att två till som inte är så bra på detta skulle göra samma sak! hahaha! men det gick la bra. Dom frågade massa konstiga frågor men det var nice.
sen labbade vi på 2 pass!! SÅ IN I HELVETES JÄVLA ROLIGT! jag fick för första gången jobba med Tilda. När det började bubbla jag å tilda bara "åååh!! DET BUBBLAAAR!! :D:D FACINERANDE!" å precis då va ju carro (våran lärare) bakom oss så hon knäckte sig för vi var 100% seriösa. men det va typ världens soligaste lektion!

ikväll blir det mys med fina vänner. ♥

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0