fredag, underbart!

SÅ HIMLA UNDERBAR DAG!

engelska - jag tilda och paulina gjorde såna där historier där man börjar på en berättelse sen viker man och skickar vidare pappret till nästa person. skit roliga blev dom! jag kunde ju inte låta bli att ha med hitler i en av dom... (a)
svensla - samma sak här! fast då va vivi och elmer också med. (a) fan va vi skratta! den jag började på blev lätt roligast. ja jag vet, vi har så himla bra humor!!
idrott - vi dansade! "steg steg cha cha cha" HAHAHA! fan det roligaste på länge. när man skulle dansa två och två dansade jag först med kalle och sen med carl. jag å carl klarade det riktigt jävla bra i slutet. kan ni förstå det?!?!?!!
sång - vi sjöng karaoke heeela lektionen. fett gött! ff tyckte att jag va galen för jag sjöng högt i slutet.... men jag måste faktiskt säga att vi 9or som va med på den lektionen va bäst. (jag , fb, ff, sainab, martin, marcus och oscar)

nu ska jag kolla på stallkompisar och ah... haha!

HEJDÅ :D

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0