frågor

Har du:
rökt? jag har testat.
Snusat? nej
Knarkat? nej


Just nu:
du chattar med? martin bääääääääck
Lyssnar på? Take a minute
du drack? cola!

Kompisar:
nån som e som en bror? john
nån som e som en syster? tilda
Har du kallat nån av dina kompisar ngt dumt? aa ;o
har nån av dina kompiar pussat dig? jaaa ;p

Pinsamhet:
när skämde du ut dig sisst & vad hände? vet inte ;o
sista som:
Du fick en puss av? hahahahahahhahaha! "pussgurkan"
Sov med dig i samma säng?  tilda :))
Du delade ett riktigt skratt med? - tilda!
Du gick på bio med? - typ... tilda karl emil ?
Du höll i handen? - eh... jag vet inte :o
Delade en pizza med dig? - venne xD
ringde dig? - typ..... pappa???
Skickade ett sms till dig? jojo! hahaha, hon vill att jag ska kolla på hennes fest, men njaeee! ;)
Du kramade? - alice typ :)))

familj/boende:
Bor din mamma och pappa tillsammans? -yes!
Har du några syskon och i så fall vad? - 4 st ! :)
Bråkar du ofta med din mamma/pappa? - ibland ;)





Hur bor du (villa, lägenhet osv)? - huuuuuuuuuuuus
Har du eget rum? - aa, fattigt.........
Vilken färg har du på tapeterna? - en fondvägg som är lila svart eller något å sen vitt.
Brukar du måla på väggarna? - aldrig
Har du en tv i ditt rum? - ja :p
Stor eller liten säng? - mellan ;)
Är dina syskon jobbiga (om du har några)? - ja!!! dom frågar alltid en jävla massa. -.-

övriga frågor:
Har du nånsin smygit ut utan lov? - nej
Brukar du tjuvkika in i andras fönster? - nej
Längtar du till sommarn igen? -det är årstiden med minst problem , så ja!
När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? - omg O_O
Hur svarar du i telefon? "hallå?" eller "hej det är martina" eller något xDDD
Vill du ha barn? - när jag är äldre jaaaaaa
Har du gjort något olagligt?  jadå
Vill du så får du gärna berätta vad?  hahahaha
Har du några tatueringar/piercingar? - öra näsa navel och ska ta i tungan när jag är 18 och tatuera mig. ;)
Hatar du någon riktigt mycket just nu? -nej!
Bäddar du ofta sängen? - nej...
Vad gör dig riktigt glad? - glada människor :)
Går du i kyrkan? - eftersom jag inte konfimerar mig längre , så nej! :D
Gillar du att sjunga? - hahaha ibland
Har du egen dator? - aa
Hur mår du idag? - bra, men har lite dåligt samvete. ;)
Vilken klass går du i? - 9c ♥
Har du mycket pengar just nu? - venne xD
Är det jobbigt att svara på frågorna? - nejdå
Hur mycket är klockan nu? - 16.48

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0