Ω

Varför vara rädd för framtiden när man kan vara säker på att den kommer bli bättre än den tiden vi lever i nu?
Varför vara rädd för att släppa taget om människor man vet är falska men ändå betyder något för dig?
Varför vara rädd för att visa människor vem du är när du vet att du inte kan vara någon annan?

Jag har ingen aning om varför men jag känner mig ensam på något sätt. Tilda är typ det ända jag har känns det som ibland.
- Hon var den som sa "jag sover hos dig idag" när hon fick veta att Marcus hade gjort slut.
- Hon var den som fick mig att hålla mig sysselsatt så att jag inte skulle gråta.
- Hon är den som alltid stället upp på ett eller annat sätt var hon än befinner sig.
- Hon är den som alltid förstår mig.

Jag bloggar inte mer idag, imorgon får vi se hur det blir, men just nu måste jag tänka på vilka som verkligen är mina vänner.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0