;)

Slöjd, so, svenska, språk. min dag idag. Ganska trevlig faktiskt.

slöjd - jag och paulina satt och sydde på våra dataväskor. haha!
so - coffe gjorde typ allt arbete. ♥ nej men vi tog reda på en massa om vindkraft!
svenska - riktigt seg lektion då vi läste varandras boksaker.
språk - jag och albin satt och sa "lotta, vi behöver hjälp" på alla meningar! HAHAHA.

efter skolan drog jag och tilda till brödskrinet och fikade. gott gott! Sedan drog vi hem och pluggade lite. 2 prov på torsdag... gött! nej inte precis.

nu har jag och tilda bestämt att det är fuskigt att min syrra ska börja rida igen, så vi vill också göra det.
Visste ni att min syrra hade egen häst förr? PELLLEEEEE! :) hihi, men jag va för liten för att få rida honom + att jag hade flygit av direkt eftersom han var riktigt svår att rida.

PUSS

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0