:)

I skolan hade jag FD, so, svenska och språk. Inga speciellt roliga pass som man skyter med om man säger så... Men jag och mina fina vänner gjorde det bästa av situationen och njöt ändå på något konstigt sätt.
Efter skolan brummade jag och Tildusen hem på hennes fyrhjuling. (Hennes hus är mitt andra hem). Där började vi med att passa hennes sötnos till lillebror och sedan följde jag med henne och hennes mamma till öppet hus på munkagård. Finfint ställe asså! Träffade 2 av våra saknade 9or, Jocke och Linda. Hade inte varit helt fel om dom gamla 9ona kom tillbaka.

Nu ska jag resa på mig och gå ut och gå med en gammal saknad vän vid namn Anna.





Anna och jag för typ ett år sedan.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0