En ny plats!

Nu har vi bytat platser i klassrummet, både bra och dåligt. Kommer sakna Toms idiotiska historier och allt konstigt att han säger... Men det är ju inte precis dåligt att sitta mellan Coffe och Marika och ha John bredvid Marika och sen Paulina framför mig! Lite trist att Alice och Tilda sitter på andra sidan klassrummet bara...

dagen;
matte... vi skulle spela något med någon, å jag spelade med alice. Hon fuskade och kastade iväg mitt papper så att hon vann! HAHAHA! men jävligt roligt va det!
so... vi såg på flugornas herre. fyfan va kass den va! jag och alice kolla på varandra lite då och då och suckade. när han där militären började snacka kan man ju säga att jag inte kunde hålla mig för skratt! HAHA jävla röst asså! :D
no... vi har samma tema som i 7an nu och då snackade carro om vad vi gjorde då. då kollade jag på en reklamfilm jag gjorde om solkraft och fyfan va hemsk den va! haha! å sen påminde hon oss om våran första debatt. tror fortfarande jag har en bild på oss från det! om jag hittar den slänger jag lätt in den i detta inlägget!
engelska... kollade på när sainab och nathalie debatterade. det tog lååång tid. (a) sen debatterade Marika och Jennie också. super! sen gjorde vi lite saker på papper men de e inget intressant.


hahaha! linnea tilda kalle oscar och jag tror jag det är :))

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0