Denna jävla förkylning.

Sitter i min soffa och håller på att dö känns det som. som sagt så drog jag till skolan idag. SKÖNT! hade saknat mina tjejer hur mycket som helst även om jag bara var borta en dag. det var längesen jag skratta så mycket som jag gjorde idag kan jag säga. jag älskar er jävligt mycket! ♥

Först hade vi so. Jag och Paulina flydde till ett grupprum och snackade. Inga bra saker som hänt precis, men vi överlever.
sen hade vi rast. jag och tilda började "träna" på en bänk. så jääävla kuuul! XDDD
sen hade vi musik med en vikarie som hette johan. jag och paulina spelade piano hela lektionen typ och vi va fan bra på det typ. :o VI ÄGER GUMMAN!!!! ♥
sen åt vi köttbullar!!!!!! haha.. på rasten dampade vi lite som vanligt. asså tjejer, jag säger det ofta och jag menar det verkligen, NI ÄR BÄÄÄÄÄÄÄST!
sen hade vi matte. paulina och tilda löste en MVG-uppgift. fan va dom e bra. :s
sen hade vi rast igen... dampelidamp.
sen hade vi idrott teori, TRÅKIGT!
rast igen... emilia och fanny kåtade sig. söta som socker!
sen hade vi engelska. max kastade upp min mössa på en lampa.. :(

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0